Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Prezczytałem ostatnie newsy z blogów... idzie się załamać .... xD ktoś kogoś dupczy i wywala ... daje bana i w ogóle jesteśmy full szczęśliwii ....

Sylwek sięzbliża :D będzie jazda ...

Panineki .. alkohol i zioło ... :D no tak i jeszcze doda elektroda ... (żal i załamka) z Marylą Rodowicz... ile to kasy musiało pójść na te dwie ... szoooooooooooook .... tak radio eska i poranne zmagania figurskiego i tego innego przygłupa....

 

No i aby dodać tekst do bloga 2 zabezpieczenia ... o no nie mogę to nawet na Metinie nie ma tak dobrego security ... bo boty tam śmigają jak chcą  xD a dodawać też nie każdy umie ... umije .... sam się  ... umuję...pomyje ... zabawa w słówka ...

Devil is my bitch ... bicz biczem go :D słyszałem dawno widziałem niedawno ale i tak wymiata :D

tyle na noc tyle na chwile może powrócę może nie xD

W końcu sylwek się zbliża... będzie zabawa będzie bal dziewczęta założą suknie chłopcy garnaiki ... będzie bal ... będzie kur.. de nowy roku ?? ee  nowy co ?

Nic kolejny dzień .. z tym że większość z nas będzie pijana i mam nadzieje że będę wśród  tych pijanych ... bo mam centralnie w dupie co to się będzie dziać ... grunt aby nie dostać fajerwerkiem po głowie....  a wierzcie nie jest to fajna sprawa :D .. Do kogo ja to mówię... spać a nie czytać ....

czas na wpisanie kody i ... itp xD

malikg : : dwa frustracje blogi

Pierwsza Komentarze (0)
29. grudnia 2009 00:11:00
linkologia.pl spis.pl

Pierwsza patrzę co to jest blog i co z tym się je ...

malikg : : blog

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

toonio | marzenskooo | malusinka | martwa | waldu | Mailing